SGK İŞYERİ BİLDİRGESİ

SGK İŞYERİ BİLDİRGESİ

SGK işyeri bildirgesi işyeri açma, işyeri devretme, işyerinin taşınması veya işyerine ortak olunması gibi durumlarda Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmesi gereken bir belgedir. SGK işyeri bildirgesine işveren tarafından işyerinde çalışan kişilerin bilgilerinin de yazılması gerekmektedir. SGK işyeri bildirgesi doldurulduktan sonra Sosyal Güvenlik Kurumuna teslim edilmelidir. SGK işyeri bildirgesi işveren tarafından doldurulup Sosyal Güvenlik Kurumu’na teslim edilmesinin ardından Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından işyerine işyeri sicil no verilmektedir. İşverenler yalnızca işe giren kişilerin değil işten çıkan kişilerin bilgilerini de Sosyal Güvenlik Kurumu’na bildirmek zorundadır. Biz bu yazımızda sizlere SGK işyeri bildirgesinin nasıl alınacağını anlatacağız.

SGK İş Yeri Bildirgesi Nasıl Alınır?

SGK işyeri bildirgesini alabilmek için lütfen adımları takip ediniz.

  • İlk olarak yazının altında size vermiş olduğumuz linke tıklayınız.
  • Linke tıkladıktan sonra açılan sayfada sizden kullanıcı adı, sistem şifresi ve iş yeri şifresi bilgileri istenecektir. İstenen bu bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurunuz.
  • Size kutucukta verilen güvenlik kodunu yazınız.
  • ”Giriş” butonuna tıklayınız.
  • Açılan sayfada ”İş Yeri Bildirgesi” seçeneğine tıklayınız.
  • Çalışanlarınız ile ilgili bilgileri yazınız.

Bu sayede SGK işyeri bildirgesi alma işleminizi tamamlamış olacaksınız.

SGK İş Yeri Bildirgesi İçin TIKLAYINIZ!

Bir önceki yazımız olan SGK DANIŞMA HATTI başlıklı makalemizde alo 170, alo 170 danışma hattı ve danışma hattı hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler:

Bu Yazıyı Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz


9 + altı =