SAĞLIK TESİSLERİ İÇİN LOJİSTİK SEFERBERLİK BİLGİSİ SORGULAMA

SAĞLIK TESİSLERİ İÇİN LOJİSTİK SEFERBERLİK BİLGİSİ SORGULAMA

EDevlet sisteminden beri İnternet üzerinden çoğu işleminizi kolayca yapabilirsiniz. Bu sistem sayesinde kamu kurum ve kuruluşlarında yapacağınız işlemleri online yapabilirsiniz. E-Devletin sağladığı kolaylıklardan biri de sağlık tesisleri için lojistik seferberlik bilgisi sorgulamadır. Bu sorgulamayı nasıl yapacağınızı size detaylı bir şekilde anlatacağız.

Sağlık Tesisleri için Lojistik Seferberlik Bilgisi Sorgulama Nasıl Yapılır?

  • Sağlık tesisleri için lojistik seferberlik bilgisi sorgulama için gerekli olanlar T.C. kimlik numaranız ve E-Devlet şifrenizdir. Edevlet şifresi kullanıcısı değilseniz bir PTT şubesine giderek nüfus cüzdanınızla birlikte başvuru yapınız. Başvurunuz dahilinde 2 TL ödeyerek şifrenizi alabilirsiniz.
  • Şifrenizi aldıktan sonra sağlık tesisleri için lojistik seferberlik bilgisi sorgulama için aşağıdaki internet adresine tıklayınız. Karşınıza gelen sayfada “Kimliğimi Şimdi Doğrula” kısmına tıkladıktan sonra “E-Devlet Şifresi” kısmını seçiniz. Son olarak T.C. kimlik numaranızla birlikte şifrenizi giriniz ve gönder butonuna tıklayınız. Bu işlemlerden sonra sağlık tesisleri için lojistik seferberlik bilgisi sorgulamanızı yapabilirsiniz.

Sağlık Tesisleri için Lojistik Seferberlik Bilgisi Sorgulama İçin LÜTFEN TIKLAYINIZ!

Bir önceki yazımız olan MAL VE HİZMET (Ürünler) İLE İLGİLİ FİRMALAR İÇİN LOJİSTİK SEFERBERLİK BİLGİSİ SORGULAMA başlıklı makalemizde e-devlet, e-devlet mal ve hizmet (ürünler) ile ilgili firmalar için lojistik seferberlik bilgisi sorgulama ve e-devlet şifresi hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler:

Bu Yazıyı Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz


− 1 = beş