ADRES DEĞİŞİKLİĞİ BİLDİRİMİ

ADRES DEĞİŞİKLİĞİ BİLDİRİMİ

Adres değişikliği bildiriminizi iki şekilde yapabilirsiniz. Bunlardan biri EDevlet, diğeri de Nüfus Müdürlüğü’ne yapacağınız bildirimlerdir.

Nüfus Müdürlüğü Yapılan Adres Değişikliği Bildirimi

  1. İlk olarak ikamet ettiğiniz yeni evin adresini gösteren bir fatura veya abonelik sözleşmenizin olması gerekir.
  2. Daha sonra bunlardan biriyle Nüfus Müdürlüğüne başvuruda bulununuz.
  3. Nüfus Müdürlüğü’nden aldığınız belgeyi yeni ikamet ettiğiniz yerin muhtarına götürünüz.
  4. Muhtarın size vereceği Form C belgesini de binanızın yönetimine veriniz.
  5. Bu işlemlerden sonra adres değişikliği bildirimini yapmış olursunuz.

E-Devlet İle Adres Değişikliği Bildirimi

  • E-Devlet üzerinden yapacağınız adres bildirimi değişikliği için mobil imzaya veya elektronik imzaya ihtiyacınız vardır. Eğer mobil imzanız yoksa Turkcell veya AVEA’dan mobil imza sözleşmesi yapmanız gerekir. Elektronik imza için de Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun yetkilendirdiği elektronik sertifika hizmet sağlayıcısından bir elektronik sertifikanızın olması gerekmektedir.
  • Mobil imza veya elektronik imzaya sahip olduktan sonra yazımızın sonunda size vermiş olduğumuz linke tıklayınız. Kimliğinizi doğruladıktan sonra mobil imza veya elektronik imza kısmına tıklayınız ve gerekli işlemleri yaptıktan sonra adres değişikliği bildiriminizi yapınız.

E-Devlet İle Adres Değişikliği Bildirimi İçin LÜTFEN TIKLAYINIZ!

Etiketler:

Bu Yazıyı Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

  1. ismail diyor ki:

    sabika kaydi almak istiyorum

    1. Sümeyye Arslan diyor ki:

      Yandaki linke tıkladıktan sonra kimliğimi şimdi sorgula butonuna basınız. https://www.turkiye.gov.tr/adli-sicil-kaydi

Yorum Yaz


9 × = yetmiş iki